نحوه نصب کولر گازی اسپیلت

ابتدا شیرهای گیج (دستگاه اندازه گیری) را ببندید و شیلنگ آبی را به شیر برگشت کمپرسور وصل کنید. کپسول گاز را به شلنگ زرد وصل کنید و دریچه کپسول گاز را باز کنید، سپس کولر گازی خود را روشن کنید، شیر آبی را باز کنید، سپس با استفاده از گیج تنظیم یا آمپر شارژ کنید. سپس با استفاده از گیج یا آمپر مصرف شارژ کنید. دریچه های گیج و کپسول گاز خود را ببندید. کولر گازی را خاموش کنید و شیلنگ گیج را از شیر سرویس و کپسول گاز خود باز کنید. زمانی که کولر گازی نصب شده و نیاز به جابجایی دارد، می توانید گاز دستگاه را جمع آوری کنید تا کولر گازی خود را در حین جابجایی از دست ندهد.

جمع آوری گاز کولر گازی:

جمع آوری گاز یا به اصطلاح پمپاژ پایین به معنای هدایت گاز از لوله ها و پنل کولر گازی به کندانسور (پانل بیرونی) است. لازم به ذکر است که دریچه ها در هنگام کار با کولر گازی باز هستند. درپوش سوپاپ را نیز باز کنید. اگر کولر خاموش است، باید کولر گازی را به مدت 10 تا 15 دقیقه روشن نگه دارید. شیرهای گیج را کاملا ببندید و شیلنگ گیج را به شیر سرویس وصل کنید. پشت را نیز کاملا ببندید. پس از انجام این مراحل، دستگاه را خاموش کنید. اکنون می توانید پنل های رابط پنل داخلی و کندانسور را جدا کرده و گاز کلر را به راحتی و بدون نشتی جابه جا کنید.

تست تشخیص فشار و نشتی:

ابتدا از بسته بودن شیرها اطمینان حاصل کنید، با برداشتن درپوش شیر کندانسور از بسته بودن آنها اطمینان حاصل کنید. سپس یک شیلنگ گیج را به شیر گاز و شیلنگ گیج دیگر را به کپسول نیتروژن وصل کنید. دریچه کپسول را باز کنید تا فشار کپسول به 150 برسد برای اطمینان از عدم نشتی محل های جوش آنها را در فوم و صابون آغشته کنید و به فشار گیج توجه کنید زیرا اگر عقربه گیج پایین باشد به این معنی است که سیستم دارای نشتی است. یک نشت پس از گذراندن مراحل نشت یابی و تست فشار، کپسول را خارج کرده و مراحل وکیوم را طی کنید.

جارو برقی در نصب کولر گازی:

پس از برداشتن کپسول، پمپ خلاء را وصل کنید. مراقب باشید برای انجام عملیات خلاء از کمپرسورهای معمولی استفاده نکنید زیرا عمل خلاء به خوبی کار نخواهد کرد. اگر لوله کشی بیش از 10 متر باشد، زمان خلاء حداقل 15 دقیقه یا بیشتر و اگر کمتر از 10 متر باشد، حداقل 10 دقیقه یا بیشتر است. درجه گیج باید زیر صفر باشد و توجه داشته باشید که زمان جاروبرقی به دو عامل بستگی دارد: 1 ظرفیت پمپ وکیوم 2 حجم کولر به عنوان مثال اگر از پمپ وکیوم با ظرفیت 8 متر مکعب برای جاروبرقی استفاده می کنید. اگر لوله کشی بیشتر از 10 متر بود زمان خلاء حداقل 15 دقیقه یا بیشتر و اگر کمتر از 10 متر باشد حداقل زمان 10 دقیقه یا بیشتر است. در نهایت وقتی عملیات خلاء تمام شد شیر گیج را ببندید و پمپ وکیوم را خاموش کنید و بعد از 5 دقیقه اگر درجه گیج زیاد شد به این معنی است که سیستم نشتی دارد و اگر درجه جابجا نشد یعنی که مشکلی در سیستم وجود ندارد و پمپ باز است. و شیرها را باز کنید. بعد از 5 دقیقه کولر گازی را روشن کنید.

 

منبع:

https://serviskaran.ir/services/%d9%86%d8%b5%d8%a8-%da%a9%d9%88%d9%84%d8%b1-%da%af%d8%a7%d8%b2%db%8c/


می پسندم نمی پسندم

بهترین زمان برای رزرو پرواز برای سفرهای داخلی، خارجی و تابستانی

یافتن بهترین پیشنهادات پرواز کمی یک نوع هنر است، اما برخی علم - یا حداقل اقتصاد - نیز دخیل هستند. تنها دو قانون قطعی وجود دارد: پروازها برای رزرو از حدود یک سال قبل باز هستند و قیمت بلیط هواپیما اغلب بین آن زمان و برخاست تغییر می کند. بنابراین، به عنوان یک قاعده کلی، شما می خواهید بلیط هواپیما تهران اهواز را از قبل رزرو کنید، زیرا قیمت ها در روزهای قبل از پرواز به شدت افزایش می یابد و از مسافران لحظه آخری که چاره ای جز پرداخت هزینه ندارند، استفاده می کنند.

اما متغیرهای زیادی وجود دارد که بر الگوهای قیمت گذاری پویا بلیط هواپیما تأثیر می گذارد، از جمله مقصد و زمان سال. در برخی موارد، می‌توانید فقط چند هفته قبل رزرو کنید، در حالی که در موارد دیگر، بهتر است ماه‌ها قبل رزرو کنید (مانند سفر در تعطیلات مسافرتی بزرگ، زمانی که تقاضا زیاد است).

در حالی که طی دو سال گذشته سفرها به دلیل شیوع بیماری همه گیر شده است، ما شاهد بازگشت اعداد به حالت عادی هستیم - سایت ردیابی نرخ بلیت هواپیما در گزارش خود در ژانویه 2022، سایت ردیابی نرخ بلیط هواپیما پیش بینی کرده است که تا آوریل 2022 نرخ بلیط هواپیما به سطح 2019 خواهد رسید. با وجود عدم اطمینان عمومی در مورد انواع جدید احتمالی، مسافران همچنان از رزرو پرواز خود تا نزدیک شدن به تاریخ سفر خودداری می کنند، درست مانند سال های 2020 و 2021.

با این وجود، معاملات خوب هنوز هم مربوط به زمان بندی تصویری بزرگ است، و در حالی که این روزها تدارکات سفر بیشتر در جریان است، اکثر خطوط هوایی اکنون از هزینه های تغییر چشم پوشی می کنند، و این امر مسافران را راحت تر می کند که از قبل رزرو کنند و در صورت نیاز برنامه ها را بعدا تغییر دهند.

نکته پایانی این است که به ثمر رساندن بهترین معاملات پرواز می تواند مشکل باشد – و تاثیر همه گیری این بیماری بر سفر و صنعت هواپیمایی بیش از چند چالش را اضافه کرده است. اما ما اینجا هستیم تا به شما کمک کنیم بهترین پروازها را برای سفر آینده خود پیدا کنید. اولین نکته ما: پیگیری قیمت پروازها را هر چه زودتر شروع کنید تا بتوانید مراقب نوسانات هزینه باشید. از Google Flights یا Hopper برای دریافت اعلان‌های تغییر قیمت در مورد پروازهای ردیابی شده خود استفاده کنید.


می پسندم نمی پسندم

استفاده از اسکوتر در منزل

انواع اسکوتر برقی در سال 2014 وارد بازار چین شد و پس از محبوبیت زیاد این دستگاه وارد بازار آمریکا نیز شد و امروزه در بسیاری از کشورها از این دستگاه هم برای تفریح ​​و هم برای گذر و خریدهای سبک روزانه در فواصل کوتاه استفاده می شود. استفاده شده. این اسکوتر برقی اگرچه اولین بار در چین رونمایی شد اما پس از آن به سرعت در اقصی نقاط جهان به ویژه ایران طرفداران خود را پیدا کرد و به عنوان محصولی لوکس در بازارها عرضه شد. اسکوترهای برقی که به اسکوترهای هوشمند و هاوربرد نیز معروف هستند از دو چرخ، یک برد اصلی، یک باتری داخلی و یک موتور تشکیل شده است. اینها تنها بخشی از ابزارهای هدف گذاری هستند که می توانند در ساخت اسکوترهای برقی استفاده شوند.


این دستگاه پدال، گاز و ترمز ندارد، دارای دو سنسور (سنسور ژیروسکوپ) است که این سنسور جهت حرکت پا و فشار پا را تشخیص می دهد، روی دو چرخ پردازش و تعادل می دهد و فقط با حرکت و فشار پا کار می کند. به آرامی سرعت دستگاه ارتباط مستقیمی با فشار وارد شده توسط پا دارد. هر چه فشار بیشتر باشد سرعت دستگاه بیشتر می شود و بالعکس. کیفیت اجزای اسکوتر برقی بسیار مهم است زیرا در صورت استفاده از قطعات بی کیفیت در ساخت آن، محصول نهایی عمر مفید بالایی نخواهد داشت. این اجزا با هم اسکوترهای هوشمندی را می سازند که قادر به جابجایی و جابجایی افراد با سرعت متوسط ​​15 کیلومتر در ساعت هستند.

 

اسکوتر چگونه کار می کند؟

یک سوال در مورد اسکوتر که اغلب توسط خریداران پرسیده می شود این است: اسکوتر چگونه کار می کند؟ باید گفت که راکب قابلیت ایستادن به صورت عمودی را دارد و با حرکات تکراری رو به جلو (حرکت اندکی بدن به جلو) می تواند اسکوتر را حرکت دهد.

یک اسکوتر برقی شامل:

  1. ژیروسکوپ: شیب را برای حفظ تعادل تنظیم می کند و برای تعیین سطح زمین یا درک تعادل دستگاه استفاده می شود.
  2. ریزپردازنده ها: این پردازنده های کوچک قدرت خروجی چرخ ها را تنظیم می کنند.
  3.  باتری: توان الکتریکی (مقدار شارژ) را برای حرکت دستگاه برای مدت زمان مشخصی نگه می دارد. این معمولا یک باتری لیتیومی با قدرت بالا است.
  4. موتور: نیرو را به چرخ ها می دهد تا فرد را در اسکوتر متعادل و پایدار نگه دارد.

سایر قطعات شامل سنسورهای مادون قرمز، سنسورهای سرعت، درگاه‌های شارژ، کلیدهای برق، چراغ‌های راهنما، پدهای فشار و پوسته‌های پلاستیکی است. این قطعات با هم کار می کنند تا خروجی را با قدرت مناسب فراهم کنند و شیب را کنترل کنند تا سوارکار بتواند در جهت درست حرکت کند و بتواند با سرعت کنترل شده رانندگی کند. سوار بر روی سکوی بین چرخ ها می ایستد و با استفاده از وزن پاهای خود سرعت و جهت را تنظیم می کند. حداکثر سرعت بین 10 تا 16 کیلومتر در ساعت و برخی مدل ها تا 20 کیلومتر در ساعت است.
چرخ های اسکوتر خود موتورهای الکتریکی را کنترل می کنند. سنسور سرعت هم دارند. این سرعت چرخش متناوب ایجاد می کند و امکان ارسال آن را به ژیروسکوپ و همچنین واحدهای کنترل سرعت می دهد، بنابراین در قسمت داخلی بدنه اصلی، درست در کنار چرخ ها قرار دارد که در آن قرار دارند.

 

با ایستادن روی یک پا روی یک اسکوتر برقی، تنها رمز موفقیت در استفاده از این وسیله حفظ تعادل است، کاربر در وهله اول باید بتواند اسکوتر سوار شود. برای این مرحله عموماً توصیه می شود که کاربران با کمک دیوار یا هر جسم سختی بر روی اسکوتر برقی سوار شوند، سپس کاربر باید تعادل خود را حفظ کند تا اسکوتر زیر پایش لیز نخورد و روی زمین نیفتد. با فرض اینکه کاربر بر روی اسکوتر برقی سوار می شود و تعادل را حفظ می کند، اکنون زمان حرکت است. در زیر پای کاربر سنسورهایی وجود دارد که به حرکت پاها حساس هستند و در صورت اعمال فشار به جلو، عقب یا پهلو، اسکوتر متناسب با آن حرکت می کند.

 

استفاده از اسکوتر در منزل

نکته ای که کاربران در استفاده از اسکوتر برقی باید به آن توجه کنند این است که قرار است اسکوتر را کجا حرکت دهند. اصولاً در هنگام خرید چنین وسایلی به مصرف کننده توصیه می شود که از آنها در منزل و روی فرش استفاده نکند، زیرا در این صورت فشار زیادی به موتورهای موجود در چرخ های اسکوترهای برقی و ضریب سوختن آن وارد می شود. دستگاه بسیار افزایش یافته است. اصولا موتورهای تعبیه شده در اسکوترهای هوشمند از نوع براشلس هستند که نیروی لازم برای حرکت چرخ ها را از باتری تعبیه شده در داخل اسکوتر دریافت می کنند.

 

شارژر اسکوتر برقی

باتری های این گونه دستگاه ها باتری های داخلی قابل شارژ هستند که پس از هر بار استفاده و اتمام شارژ، کاربران باید با کمک برق شهری آن را شارژ کنند. نکته ای که کاربران در هنگام شارژ مجدد اسکوتر باید به آن توجه کنند این است که 80 درصد نمونه های موجود در بازار قابلیت قطع برق پس از شارژ کامل باتری را ندارند. این بدان معنی است که اسکوتر نباید برای مدت طولانی به شارژر متصل شود زیرا باعث جدی و گاهی غیر قابل تعمیر می شود.


می پسندم نمی پسندم

بهترین برندهای لوازم آرایشی در جهان

این شرکت توسط کوکو شانل در سال 1909 در فرانسه تاسیس شد. شرکت شانل بیش از 100 سال تجربه درخشان و بسیار متفاوت با سایرین در صنعت آرایشی و بهداشتی دارد. محصولات این شرکت از نظر کیفیت، زیبایی و قیمت قابل رقابت نیستند. شهرت این شرکت تنها به دلیل کیفیت بسیار بالا و محصولات ارزشمند و قابل اعتماد آن است. محصولات گران قیمت و خاص، شنل عالی است و قیمت بالایی دارد. این شرکت همچنین کیف، کفش و لوازم جانبی پوشاک را ارائه می دهد. به همین دلیل می تواند تمام نیازهای شما را برطرف کند.

 

مری کی

مری کی یکی از پیشرفته‌ترین، گران‌ترین و بهترین برندهای لوازم آرایشی در جهان است که یکی از بزرگترین برندهای فروش مستقیم نیز می‌باشد. محصولات مراقبت از پوست، محصولات مراقبت از بدن و لوازم آرایشی این شرکت بسیار معروف هستند. مری کی هزینه بالایی برای مشاوران خود می پردازد و همیشه تضمین می کند که محصولاتش انتظارات مشتری را برآورده می کند. دفتر مرکزی این شرکت در ادیسون تگزاس است و توسط مری کواش در سال 1963 تاسیس شد.این شرکت با استفاده از تکنولوژی روز در این صنعت خوش درخشیده است.

لورآل

L'Oréal یک برند فرانسوی لوازم آرایشی است که دفتر مرکزی آن در زادگاهش سن سن فرانسه و مقر آن در پاریس است. L'Oréal بزرگترین شرکت آرایشی و بهداشتی است و در طول سالیان متمادی فعالیت خود را در زمینه لوازم آرایشی و بهداشتی با تمرکز بر تولید انواع رنگ مو، محصولات مراقبت از پوست، ضد آفتاب، عطر و محصولات مراقبت از مو توسعه داده است. شیمیدان جوان فرانسوی یوژن شولر در سال 1909 فرمول رنگ مو را ارائه کرد و نام آن را Auréale گذاشت. این رنگ مو در واقع اولین رنگ موی شیمی در جهان بود. بعد از آن شروع به تولید محصولات خود کرد و تصمیم گرفتم محصولاتش را در فروشگاه های پاریس بفروشم. در سال 1919، شولر شرکت رنگ موی خود را به عنوان شرکت رنگ موی بی ضرر فرانسوی به ثبت رساند. اصول این شرکت که در نهایت به L'Oréal تبدیل شد، تحقیق و نوآوری در زمینه محصولات زیبایی بود. در سال 1920، شرکت سه شیمیدان را استخدام کرد و تا سال 1950 تیم به یک تیم 100 نفری تبدیل شد و امروز حدود 20000 کارمند دارد. در سال 1934، L'Oreal برای خرید شرکت فرانسوی Monsaron گسترش یافت. این موقعیت عرصه بسیار خوبی را برای لورآل فراهم کرد تا دومین نوآوری بزرگ خود، اولین شامپوی بدون صابون را ارائه دهد. در سال های بعد خرید شرکت های مختلف و ایجاد برندهای جدید در دسته بندی های مختلف کالا به الگوی کاری لورآل تبدیل شد. به عنوان مثال، در دهه 1960، او Lancome و Garnier را خرید و شرکت عطرسازی Guy LaRoche را تأسیس کرد. در سال 2006، L'Oreal لوازم آرایشی بادی شاپ را به قیمت 2652 میلیون خرید. بادی شاپ در حال حاضر بزرگترین زیرمجموعه لورآل است. در مقاله ای در سال 1999 در بلومبرگ بیزینس ویو با عنوان «لورآل، زیبایی یک برندینگ جهانی»، رمز موفقیت لورآل توانایی آن در تشخیص جذابیت فرهنگ های مختلف در قالب محصولات مختلف آن بود. نکته جالب در مورد لورآل این است که او از ضربه خوردن نمی ترسد! از آنجایی که این شرکت دارای نام های تجاری بسیاری در بازارهای مشابه است، خطر زیادی وجود دارد که هر یک از آنها بر دیگری سایه افکند. امروزه برندهای لورآل به قدری رشد کرده اند که بزرگترین رقیب آن هستند.

 

مک

سال ها پیش در سال 1984، فرانک توسکان و فرانک آنجلو این برند را به طور خاص برای میکاپ آرتیست های حرفه ای ایجاد کردند. این برند اکنون در دسترس همه است. دفتر مرکزی مک در تورنتو، کانادا قرار دارد. این شرکت انواع محصولات آرایشی مانند لاک ناخن، ریمل، برق لب، رژ لب و انواع کرم های کانسیلر را با بهترین کیفیت عرضه می کند. اگر در زمینه لوازم آرایشی یا یک زمینه مرتبط تخصص دارید، ممکن است در فروشگاه ها تخفیف پیدا کنید.

 

لانکوم لانکوم

لانکوم (به فرانسوی: Lancôme) یک شرکت لوازم آرایشی فرانسوی است که در زمینه تولید و توزیع عطر، لوازم آرایشی، رنگ مو و محصولات مراقبت از پوست فعالیت می کند.

Lancome در سال 1935 توسط آرماند پتیگنان تأسیس شد و در سال 1964 توسط L'Oreal خریداری شد.

این شرکت در حال حاضر زیرمجموعه گروه L'Oreal است. مقر Lancome در پاریس است.

امروزه این شرکت تمرکز خود را بر توسعه و تولید محصولاتی مانند رنگ مو و ریمل افزایش داده است

 

دیور دیور

کریستین دیور که معمولاً با نام دیور شناخته می شود، یک شرکت طراحی لباس، عطر و لوازم آرایشی لوکس اروپایی است که در سال 1946 توسط طراح مشهور فرانسوی کریستین دیور تأسیس شد. امروزه برند دیور انواع پوشاک، کالاهای چرمی، لوازم مد، کفش، جواهرات، ساعت، عطر، لوازم آرایشی و محصولات مراقبت از پوست را تولید و به فروش می رساند.

 

کیکو کیکو میلانو

برند ایتالیایی Kiko Milano که در سال 1997 تأسیس شد و در سال 2017 بیستمین سالگرد خود را در اروپا جشن گرفت، قوانین لوازم آرایشی را به کلی تغییر داد. به طوری که محصولات خود را در 34 کشور از جمله ایتالیا، آمریکا، اتریش، فرانسه ... البته قابل ذکر است که برند kiko به لطف فروش آنلاین خود روز به روز فروش بیشتری دارد. است. برند کیکو یک هدف واحد دارد که خلاصه آن این است که همه خانم ها حتی با کمترین بودجه می توانند.

 

https://irankhanum.com/shop/hygienic/


می پسندم نمی پسندم

بهترین برندهای لوازم آرایشی در جهان

این شرکت توسط کوکو شانل در سال 1909 در فرانسه تاسیس شد. شرکت شانل بیش از 100 سال تجربه درخشان و بسیار متفاوت با سایرین در صنعت آرایشی و بهداشتی دارد. محصولات این شرکت از نظر کیفیت، زیبایی و قیمت قابل رقابت نیستند. شهرت این شرکت تنها به دلیل کیفیت بسیار بالا و محصولات ارزشمند و قابل اعتماد آن است. محصولات گران قیمت و خاص، شنل عالی است و قیمت بالایی دارد. این شرکت همچنین کیف، کفش و لوازم جانبی پوشاک را ارائه می دهد. به همین دلیل می تواند تمام نیازهای شما را برطرف کند.

 

مری کی

مری کی یکی از پیشرفته‌ترین، گران‌ترین و بهترین برندهای لوازم آرایشی در جهان است که یکی از بزرگترین برندهای فروش مستقیم نیز می‌باشد. محصولات مراقبت از پوست، محصولات مراقبت از بدن و لوازم آرایشی این شرکت بسیار معروف هستند. مری کی هزینه بالایی برای مشاوران خود می پردازد و همیشه تضمین می کند که محصولاتش انتظارات مشتری را برآورده می کند. دفتر مرکزی این شرکت در ادیسون تگزاس است و توسط مری کواش در سال 1963 تاسیس شد.این شرکت با استفاده از تکنولوژی روز در این صنعت خوش درخشیده است.

لورآل

L'Oréal یک برند فرانسوی لوازم آرایشی است که دفتر مرکزی آن در زادگاهش سن سن فرانسه و مقر آن در پاریس است. L'Oréal بزرگترین شرکت آرایشی و بهداشتی است و در طول سالیان متمادی فعالیت خود را در زمینه لوازم آرایشی و بهداشتی با تمرکز بر تولید انواع رنگ مو، محصولات مراقبت از پوست، ضد آفتاب، عطر و محصولات مراقبت از مو توسعه داده است. شیمیدان جوان فرانسوی یوژن شولر در سال 1909 فرمول رنگ مو را ارائه کرد و نام آن را Auréale گذاشت. این رنگ مو در واقع اولین رنگ موی شیمی در جهان بود. بعد از آن شروع به تولید محصولات خود کرد و تصمیم گرفتم محصولاتش را در فروشگاه های پاریس بفروشم. در سال 1919، شولر شرکت رنگ موی خود را به عنوان شرکت رنگ موی بی ضرر فرانسوی به ثبت رساند. اصول این شرکت که در نهایت به L'Oréal تبدیل شد، تحقیق و نوآوری در زمینه محصولات زیبایی بود. در سال 1920، شرکت سه شیمیدان را استخدام کرد و تا سال 1950 تیم به یک تیم 100 نفری تبدیل شد و امروز حدود 20000 کارمند دارد. در سال 1934، L'Oreal برای خرید شرکت فرانسوی Monsaron گسترش یافت. این موقعیت عرصه بسیار خوبی را برای لورآل فراهم کرد تا دومین نوآوری بزرگ خود، اولین شامپوی بدون صابون را ارائه دهد. در سال های بعد خرید شرکت های مختلف و ایجاد برندهای جدید در دسته بندی های مختلف کالا به الگوی کاری لورآل تبدیل شد. به عنوان مثال، در دهه 1960، او Lancome و Garnier را خرید و شرکت عطرسازی Guy LaRoche را تأسیس کرد. در سال 2006، L'Oreal لوازم آرایشی بادی شاپ را به قیمت 2652 میلیون خرید. بادی شاپ در حال حاضر بزرگترین زیرمجموعه لورآل است. در مقاله ای در سال 1999 در بلومبرگ بیزینس ویو با عنوان «لورآل، زیبایی یک برندینگ جهانی»، رمز موفقیت لورآل توانایی آن در تشخیص جذابیت فرهنگ های مختلف در قالب محصولات مختلف آن بود. نکته جالب در مورد لورآل این است که او از ضربه خوردن نمی ترسد! از آنجایی که این شرکت دارای نام های تجاری بسیاری در بازارهای مشابه است، خطر زیادی وجود دارد که هر یک از آنها بر دیگری سایه افکند. امروزه برندهای لورآل به قدری رشد کرده اند که بزرگترین رقیب آن هستند.

 

مک

سال ها پیش در سال 1984، فرانک توسکان و فرانک آنجلو این برند را به طور خاص برای میکاپ آرتیست های حرفه ای ایجاد کردند. این برند اکنون در دسترس همه است. دفتر مرکزی مک در تورنتو، کانادا قرار دارد. این شرکت انواع محصولات آرایشی مانند لاک ناخن، ریمل، برق لب، رژ لب و انواع کرم های کانسیلر را با بهترین کیفیت عرضه می کند. اگر در زمینه لوازم آرایشی یا یک زمینه مرتبط تخصص دارید، ممکن است در فروشگاه ها تخفیف پیدا کنید.

 

لانکوم لانکوم

لانکوم (به فرانسوی: Lancôme) یک شرکت لوازم آرایشی فرانسوی است که در زمینه تولید و توزیع عطر، لوازم آرایشی، رنگ مو و محصولات مراقبت از پوست فعالیت می کند.

Lancome در سال 1935 توسط آرماند پتیگنان تأسیس شد و در سال 1964 توسط L'Oreal خریداری شد.

این شرکت در حال حاضر زیرمجموعه گروه L'Oreal است. مقر Lancome در پاریس است.

امروزه این شرکت تمرکز خود را بر توسعه و تولید محصولاتی مانند رنگ مو و ریمل افزایش داده است

 

دیور دیور

کریستین دیور که معمولاً با نام دیور شناخته می شود، یک شرکت طراحی لباس، عطر و لوازم آرایشی لوکس اروپایی است که در سال 1946 توسط طراح مشهور فرانسوی کریستین دیور تأسیس شد. امروزه برند دیور انواع پوشاک، کالاهای چرمی، لوازم مد، کفش، جواهرات، ساعت، عطر، لوازم آرایشی و محصولات مراقبت از پوست را تولید و به فروش می رساند.

 

کیکو کیکو میلانو

برند ایتالیایی Kiko Milano که در سال 1997 تأسیس شد و در سال 2017 بیستمین سالگرد خود را در اروپا جشن گرفت، قوانین لوازم آرایشی را به کلی تغییر داد. به طوری که محصولات خود را در 34 کشور از جمله ایتالیا، آمریکا، اتریش، فرانسه ... البته قابل ذکر است که برند kiko به لطف فروش آنلاین خود روز به روز فروش بیشتری دارد. است. برند کیکو یک هدف واحد دارد که خلاصه آن این است که همه خانم ها حتی با کمترین بودجه می توانند.

 

https://irankhanum.com/shop/hygienic/


می پسندم نمی پسندم

راه های شارژ سریع باتری موبایل

شارژ کردن باتری گوشی موبایل در حالت هواپیما باعث می شود سریعتر شارژ شود.
درست (نوعی)

یک نکته رایج برای سرعت بخشیدن به شارژ تلفن در زمانی که عجله دارید این است که آن را در حالت هواپیما قرار دهید. حالت هواپیما به این معنی است که همه فرکانس‌های رادیویی خاموش هستند، بنابراین شما هیچ داده تلفن همراهی نخواهید داشت و - در برخی از تلفن‌ها - اتصالات بلوتوث و وای‌فای شما نیز قطع می‌شود. در تئوری، از آنجایی که گوشی شما کار کمتری انجام می دهد، باتری باید سریعتر شارژ شود، درست است؟ این از نظر فنی درست است، اما تفاوت سرعت بسیار کم است. آزمایشی توسط CNET در سال 2014 نشان داد که روشن کردن حالت هواپیما فقط زمان شارژ را چهار دقیقه کوتاه می کند. شاید این که نتوانید توییت کردن در حالی که منتظر هستید ارزشش را نداشته باشد.

روشن بودن وای فای و بلوتوث در پس‌زمینه، عمر باتری را کاهش می‌دهد

به غیر از صفحه نمایش، یکی از بزرگترین کاهش عمر باتری انرژی است که تلفن شما برای یافتن و اتصال به شبکه های Wi-Fi یا داده تلف می کند. اگر تا به حال متوجه کاهش شدید باتری خود در قطار شده اید، احتمالاً به این دلیل است که دستگاه شما برای اتصال به شبکه تلفن همراه اضافه کار می کند. گریفیث می‌گوید: «اگر می‌توانید به چیزی ثابت وصل شوید، مثلاً اگر وای‌فای در قطار وجود دارد، احتمالاً بهتر است به آن وصل شوید». کاهش روشنایی صفحه نمایش و مدت زمانی که گوشی شما به خواب می رود نیز راه های آسانی برای افزایش عمر باتری است.

استفاده از شارژر غیر رسمی به گوشی شما آسیب می رساند درست است، واقعی همه شارژرهای تلفن یکسان ساخته نمی شوند و این می تواند تأثیر مخربی بر عمر باتری گوشی شما داشته باشد. شارژرها انواع کنترل‌هایی دارند که مقدار جریان تحویلی را محدود می‌کنند و وقتی باتری پر است، شارژ آن را متوقف می‌کنند، اما برخی از شارژرهای غیر مارکی ممکن است چنین تنظیمات ایمنی دقیقی نداشته باشند.


می پسندم نمی پسندم

دانلود لاکی پچر مود شده

لاکی پچر مود شده - امروزه تقاضا برای گوشی های هوشمند بسیار زیاد است ، از افراد مسن گرفته تا کودکان همه دارای تلفن با عملکرد و راحتی پیشرفته هستند. به دلیل چنین تقاضای زیادی است که مسائل مربوط به برنامه های حق چاپ را حل می کند. کاربران باید برنامه هایی را که باید بلافاصله از آنها استفاده کنند اما پول کافی برای بازکردن کامل آن ندارند ، ملاقات کنند. مواردی وجود دارد که از یک برنامه کاربردی توسط تبلیغ کنندگان که بسیار ناراحت هستند سوء استفاده می شود. اینها مشکلات رایج بسیاری از مردم است ، اما هیچ راه رسمی برای حل آنها وجود ندارد. تنها راه این است که برای رهایی از چیزهای ناخوشایند هزینه کنید ، و به نظر می رسد که بسیاری از مردم مشکلات اقتصادی کافی ندارند.

با توجه به نیاز فوری ، راه حل های مختلفی برای حل شدن بوجود آمد اما هرگز بنیادی نبود. حتی این راه حل ها می توانند به دستگاه کاربر آسیب برساند. یکی از مهمترین آسیب ها این است که کاربران می توانند از افراد بد اطلاعات کسب کنند. علاوه بر این ، بارها اثرات مضرتر اما ناخوشایندتری وجود دارد. شما می خواهید آگهی را از برنامه ای که استفاده می کنید حذف کنید ، اما یک برنامه فیشینگ نصب کنید و توده ای از تبلیغات را برای تلفن خود انتخاب کنید. به همین دلیل ، شما باید یک برنامه کاربردی مطمئن و هوشمند را انتخاب کنید که به طور گسترده شناخته شده است.
مدتی پیش در رایانه ، ابزاری به نام Cheat Engine بسیار مشهور بود زیرا از باز کردن قفل بسیاری از مواردی که در رایانه استفاده می شود پشتیبانی می کند. اما بعداً ، این ابزار آنقدر معروف و گسترده شد که اولین هدف ناتوان کننده برای یک بازی شد. امروزه مردم بیشتر از تلفن های هوشمند استفاده می کنند بنابراین به این ابزار توجه زیادی نمی شود. اکنون مردم علاقه مند هستند که چگونه بسیاری از موارد رایگان را در تلفن هوشمند Android خود باز کنند. Lucky Patcher لاکی پچر یکی از برنامه های "تقلب" است که مورد اعتماد جامعه است. از آنجا که تمام دستگاه های دارای سیستم عامل Android کار می کند و در صورت بروز مشکلات غیر منتظره ، سازنده آن به سرعت خطاها را برطرف می کند و بهترین نسخه را به کاربر می دهد. بستگی به گوشی های مختلفی که استفاده می کنند دارد. اما یک ویژگی وجود دارد که باید در استفاده از این برنامه به آن توجه کنید این است که نیاز به روت دستگاه دارد. این یک فرایند باز کردن قفل است که مستلزم آن است که کاربر دارای مهارت "هک" باشد و با نصب برنامه های مربوط به سیستم آشنا باشد. بنابراین اگر می خواهید خودتان را نصب کنید اگر مهارت های خود را تضمین نمی کنید ، پس از آن حرفه ای تر بخواهید. برای کسانی که از آن استفاده می کنند ، استفاده از آن آسان است ، اما برای کاربران جدید مشکل خواهد بود.

 


می پسندم نمی پسندم

رونق: درآمد اینترنتی

مدل دریافت پول در کسب درآمد از تولید محتوا چگونه است؟

منظور از مدل، شیوه همکاری شما با کارفرما است، در نویسندگی شما به چند شکل می‌توانید با کارفرما همکاری داشته باشید.

اگر نیاز به آموش دارید به سایت رونق http://ronaaq.com/ مراجعه کنید.

حالت اول این است که شما استخدام کارفرما می‌شوید و با یک حقوق ثابت توافقی مانند همه کارمندان دیگر برای کافرما کار می‌کنید و تولید محتوا انجام می‌دهید که در این حالت همکاری شما می‌توانید به صورت حضور شما در محل کارفرما و یا به صورت دورکاری باشد.

حالت دوم این است که شما به صورت کلمه‌ای با کارفرما کار می‌کنید، یعنی مشخص می‌کنید که در تولید محتوا برای هر کلمه چه مبلغی دریافت می‌کنید، به طور مثال در حال حاضر کمترین نرخ نویسندگان برای هر کلمه ۳۰تومان است، یعنی یک مقاله متوسط ۲۰۰۰ کلمه ای حدود ۶۰هزار تومان خواهد شد.

در این حالت با کارفرما توافق می‌کنید که برای هر کلمه چه مبغلی را دریافت می‌کنید، اگر یک نویسنده کاملا تازه کار هستید، توصیه می‌کنیم برای شروع چیزی حدود ۳۰ الی ۵۰ تومان دریافت کنید، اما وقتی چند ماهی تولید محتوا انجام دادید و سطح نگارش مقالات شما به مرتب حرفه‌ای تر شد، می‌توانید مبالغ بالاتر را هم پیشنهاد دهید.

در مدل دریافت پول به صورت کلمه‌ای، معمولا همکاری شما با کارفرما به صورت دورکاری است.

 ماجرا خیلی ساده است، سایت‌های زیادی هستند که همگی به دنبال رشد و کسب درآمد بیشترند، خب برای اینکه یک سایت رشد داشته باشد، نیاز به تولید محتوا برای آن وجود دارد، پس نیاز به افرادی داریم که این محتواها را تولید کنند، و این افراد تولید کنندگان محتوای متنی نام دارند

برای کسب درآمد از تولید محتوای متنی چقدر سرمایه نیاز است؟

وقت و آموزش تنها سرمایه‌ای است که باید به میان بگذارید و به غیر این دو، یک کامپیوتر خیلی مبتدی به همراه اینترنت تنها سرمایه‌های مادی هستند که باید داشته باشید، اما همانطور که گفته شد، یادگیری و صرف وقت مهمترین سرمایه‌های مورد نیاز در کسب درآمد از تولید محتوا هستند.


می پسندم نمی پسندم

آب هویج برای زنان باردار

هویج منبعی بسیار غنی از ویتامین آ، آنتی اکسیدان، روی، منگنز، مس و آهن میباشد. این میوه را میتوان به صورت میان وعده، آبمیوه و یا سالاد  استفاده کرد که در تمام حالات برای بدن بسیار مفید است. حال عمیق تر به مزایایی که مصرف روزانه ی هویج بر سلامتی و زیبایی ما دارد خواهیم پرداخت.

مواد مغذی موجود در هویج

هویج منبع غنی بتاکاروتن می باشد. بتاکاروتن مسئول رنگ نارنجی هویج است. هرچه بتا کاروتن زیاد تر باشد، هویج نارنجی تر می شود.

بتاکاروتن در بدن تبدیل به ویتامین A می شود. بتا کاروتن، یک آنتی اکسیدان است و بیماری های ناشی از پیری را کاهش می دهد.

منابع غنی این ویتامین عبارتند از: جگر، روغن جگر ماهی، شیر و لبنیات، کره و تخم مرغ. علاوه بر منابع فوق، ویتامین A در سبزیجات سبز و زرد رنگ نیز یافت می شود، از قبیل: سیب زمینی، اسفناج، هویج، کدو و خردل.

هویج به جز بتا کاروتن دارای فیتوکمیکال(Phytochemical) نیز است. این ماده به همراه فیبر محلول و دیگر مواد مغذی موجود در هویج فواید زیادی را به ما ارزانی می دارد.

این فواید شامل: جلوگیری از پیر شدن، محافظت بدن در مقابل بیماری ها، جلوگیری از آب مروارید، جلوگیری از پوکی استخوان و همچنین جلوگیری از عفونت مجاری ادراری است.

 
خواص هویج

 

  1. بهبود بینایی

هویج منبع غنی کاروتنوئیدها یا همان ماده متشکله ویتامین آ، میباشد که در بهبود بینایی مفید هستند. همچنین از آنجایی که این گیاه حاوی بتاکارتن است، مصرف منظم آن سبب تقویت بینایی رنگی و دید در نور کم (بینایی اسکوتوپی) میشود.

250 گرم هویج تازه را در قابلمه بریزید و 2 قاشق غذاخوری روغن زیتون به آن بیافزایید و آرام بگذارید تا بپزد. سپس آن را میل کنید. این کار را تا 7 روز انجام دهید.

 


می پسندم نمی پسندم
دانلود / توضیحات بیشتر

طول شاخه میلگرد ساده چقدر است؟

طول شاخه میلگرد ساده چقدر است؟
 

میلگرد ساده را می توان یکی از فرآورده های پر کاربرد فولادی دانست و شرکت های تولید کننده بسیار زیادی در داخل و خارج از کشور این محصول را تولید و روانه بازار می کنند. معمولا این نوع از میلگرد ها دارای قطر 10 میلیمتر می باشند. بدین ترتیب قطر آنها بسیار زیاد نبوده و در صنایع سبک می توان از آنها استفاده کرد. معمولاً شرکت های تولید کننده، این نوع از میلگرد ها را به صورت شاخه ای تولید و روانه بازار می کنند. معمولا شاخه های تولید شده دارای طول 12 متر می باشند. برای حمل و نقل راحت تر این شاخه های 12 متری از وسط نصف شده و به 2 شاخه 6 متری نیز تقسیم می شوند. با توجه به قطر کم این نوع از میلگرد ها، هر چه طول آنها کمتر باشد، حمل و نقل آنها نیز راحت تر می باشد.

 
مراحل تولید میلگرد ساده به چه صورت است ؟
 
برای تولید این میلگرد ابتدا شمش را با استفاده از جک هیدرولیک در ردیف های مشخص در کوره هایی با دمای ۱۱۰۰ درجه سانتی گراد قرار می دهند  و وقتی شمش ها داخل کوره قرار گرفتند به وسیله جریانات گردابی در دمای بالا جهت نورد آماده می شوند. شمش ها پس از رسیدن به دمای مورد نظر جهت نورد به خط تولید ارسال می شوند سپس شمش های پخته شده روی رول ها قرار گرفته و به طرف مرحله بعد هدایت می شوند.این فلز تقریبا صاف، بسته و به فروش می رسد. برای تهیه میلگرد ساده خود می توانید هم اکنون از طریق سایت ثامن تجارت و یا تماس با شماره های موجود در سایت اقدام به خرید کنید.
 
مرحله رافینگ در سه مرحله از قطر شمش ها کاسته و به طول آن ها می افزاید. و پس از مرحله رافینگ بدون گذراندن مراحل استندها که برای آجدار کردن میلگرد استفاده می شود به مرحله قیچی متراژ جهت برش میلگردهای تولید شده در طول های مشخص می روند. میلگردهای تولیدی در زیر گیوتین های بسته بندی طبق استاندارد ISIRI ایران برش داده شده و در مرحله آخر به صورت بندیل بسته بندی می شوند
 

می پسندم نمی پسندم